12/06/2020 RECORDS DEL CURS

Hola Gregal,

Ara sí que sí. Estem a les portes de les vacances d'estiu. Com ja us he comentat a les comunicacions aquests dies anteriors el dilluns 15 serà l'últim dia que ens connectem i com us vaig prometre que l'última sessió seria especial us vull proposar una cosa.

M'agradaria que juguéssim al bingo. Sembla que va ser de les activitats que més us ha agradat i em sembla un bon fi de festa. Com que ja teniu els cartons que us vaig enviar podeu tornar-los a fer servir o triar-ne uns de nous com vulgueu. Podeu convidar algun germà o pare a què jugui amb vosaltres.

Pel que fa a les feines que heu estat fent durant aquest temps caldria que cada família les arxivés o guardés de la manera que cregui més convenient perquè  donada la situació d'aquesta avaluació no farem enquadernacions. Moltes Gràcies per tota la feina i ajuda que heu fet tots des de casa. 

Per últim cop aquest curs m'agradaria compartir les darreres imatges i vídeos que m'heu fet arribar aquests últims dies. Gràcies a tots perquè setmana a setmana m'heu fet arribar molts dels vostres moments i m'ha encantat saber que fèieu a casa.

La Ivet ens ha fet arribar uns vídeos amb el seu germà. Mireu quin ritme.



I també unes fotografies fent diferents activitats.







L'Aitana ha fet el repte amb la seva mare, ha cuinat i ha fet manualitats. Que bé s'ho passa. 







El Víctor va rebre un regal molt especial i ha volgut fer-nos arribar aquest vídeo tan bonic. 



El Jordi i el Biel jugant plegats. Que bé que us ho passeu! 


Ara voldria compartir amb vosaltres tots els records que m'heu fet arribar aquests dies. Alguns són divertits i d'altres emotius. Mireu els bons moments que voleu compartir amb els companys.

MARTINA 

ÁLVARO 

Recordo quan em vas triar per llegir el poema de Nadal, També quan vaig entrar a tercer i em deies Alejandro.
Recordo les sortides a l'Ajuntament i al Parc Central. 


IRENE 

Aquest curs ha sigut estrany però m'ho he passat molt bé i quan estàvem tots confinats us he trobat molt a faltar.

CARLOS 

Sempre que és carnaval ens posem molt nerviosos, quan toquen a la porta ens posem a cridar perquè pensem que és el carnestoltes, però és un nen de l'escola que ve a buscar alguna cosa. I quan ve el Carnestoltes de veritat ens tornem bojos de tanta alegria.


BIEL E 

No puc triar un moment preferit perquè tot el curs m'ha semblat molt guay. M'ha agradat molt que siguis la meva profe. Petons.

VÍCTOR 

El que més m'ha agradat és que he fet molts amics nous, i ho he passat molt bé amb la Mireia i amb tots. Adéu Gregal. 

ELOI

El meu record preferit d'aquest curs va ser el dia que vam jugar a fútbol a la classe d'educació física. 

EERO 

L'últim dia de carnaval a la tarda fèiem la rua de carnaval. Em va agradar molt però aquest any m'ha agradat més que els altres anys perquè ens vam disfressar del conill del conte d'Alícia al país de les meravelles.

ARIADNA 

El record que jo tinc és quan vam anar a l'excursió de l'aigua que vam aprendre moltes coses. Em va agradar molt. Bon estiu. 


MARTÍ


De Gregal tinc molts records: m’ha agradat molt participar al teatre tot i que al final no l’hem pogut fer a les famílies, també m’ha agradat ajudar als companys quan ho han necessitat. Amb la Mireia he après moltes coses però sobretot m’ha ensenyat a ser millor persona. 



Una de les excursions que més em va agradar, va ser la del camina descalç, va ser molt divertit i ens ho vam passar genial. Vam pujar per uns troncs i vam poder escalar. M’hagués agradat poder anar de convivències perquè ens ho passem molt bé.



Durant el confinament he trobat a faltar l’escola, els companys...i tinc moltes ganes de veure ‘us.

Espero que durant l’estiu ens puguem veure.

JONAY 


Una de les coses que més m'ha agradat aquest any és fer el projecte del nostre poble, per saber coses dels avis i de Santa Perpètua. També els projectes de l'aigua i l'aparell locomotor.

Tot i estan confinats m'ha agradat fer les videoconferències per saber que tothom estava bé i poder seguir treballant tots junts. Però he trobat a faltar poder veure'ns més a tots i jugar amb vosaltres.

AITANA


Aquest any ha estat molt curt pel COVID-19 però tinc molts bons records. Com per exemple quan vam fer els experiments del projecte de l'aigua. També em va agradar quan vam dibuixar els gegants de Santa Perpètua.

Del curs de Gregal recordaré dels moments que hem passat junts i de la Mireia que m'ha encantat.

BIEL


IKER

El que més m'ha agradat del curs és quan vam fer el projecte de les plantes per què ens vam d'ajuntar per taules, el meu grup era: Martí, Aitana, Irene i jo.

JAN


DAVID

El que més m'ha agradat d'aquest curs són totes les coses que he après i estudiat. També tots els treballs que hem fet en grup, però sobretot totes les excursions.

La que em va agradar més va ser la del riu Besòs perquè vam trobar molts bitxos estranys.

NOA
A mi m'han agradat tots els moments que hem passat aquest curs. Us desitjo bon estiu a tots. 

JORDI


GERARD

Aquest any ha sigut molt diferent però estic content perquè tots els meus familiars estàn bé. He pogut jugar molt a la Play, he plantat plantes i també una tomaquera.
M'han agradat molt les videoconferències amb els companys. Tinc moltes ganes de veure els meus amics. 

NIL

D'aquest curs sempre recordaré el confinament. M'ho he passat molt bé amb els meus pares i avis. Aquest curs ha sigut tan diferent que ens hem hagut de quedar a casa però estic molt content perquè he pogut parlar amb els amics per videoconferència i he fet un hort. Tinc moltes ganes de veure als companys. 

ARNAU


JOINA 


Aquest curs, el que m'ha agradat més ha sigut: tenir-te a tu de tutora perquè ajudes i ens fas riure..., que el teatre fos una pel·lícula que m'agrada molt i que les meves assignatures preferides són : teatre, projecte, informàtica, speaking i anglès.

Un dels records d'aquest curs és quan vaig llegir el Certamen de Lectura en Veu Alta perquè em va agradar que m'hagin triat, també quan anàvem a la fusteria per practicar el teatre i quan fèiem educació física perquè els jocs que fèiem i les maneres de jugar eren molt divertides...

TOTS ELS RECORDS SON IMPORTANTS A LA MEVA VIDA!!

IVET 

Recordo quan ens vam inventarla paraula màgica per fer silenci.
Quan la Mireia ens ajuda aprendre. 
Tot i que el record més important és que la majoria d'amics portem junts desde els esquirols.

MIREIA 

Jo recordo amb un somriure el carnestoltes i les disfresses del conill d'Alícia al país de les meravelles. Tots contents i amb un somriure a la cara, tan emocionats a la rua de l'escola. Van valer la pena totes les hores de preparació.


Gràcies a tots per compartir aquest curs amb mi. Jo us he intentat ensenyar algunes coses però vosaltres m'heu ensenyat moltes a mi. Sempre positius i amb entusiasme, la vostra energia contagiosa ha fet els dies més fàcils i la feina més agradable. Gràcies Gregal!

Petons i abraçades 
Mireia