PER FI ENS HEM VIST LES CARES 16/04/2020

Hola nens i nenes de Gregal,

No sabeu com estic de contenta després d'haver-vos vist aquesta setmana. Ha sigut molt bona idea això de poder-nos trobar tres vegades a la setmana i veure-us les cares. Tots tan guapos, preparats per treballar i amb un somriure a la cara. Amb la vostra energia tot és més fàcil.

He de reconèixer que estava nerviosa pensant en com anirien les comunicacions, amb les meves nenes per aquí i tanta gent connectada al mateix temps. Però com em passa moltes vegades amb vosaltres només puc FELICITAR-VOS ho vau fer genial els dos grups. Vau seguir les consignes i vau estar molt atents i participatius. Sou fantàstics!!

Pel que fa a la nova dinàmica dels Kahoot també us he de felicitar perquè la participació ha sigut molt alta. I ho he fet molt bé. Recordeu que només es pot fer un cop per alumne i que només està actiu durant 24 hores.

Canviant una mica de tema, us volia recordar que farem dues entrades a la setmana els dilluns sempre us proposarem les feines que heu de fer durant la setmana i els divendres farem una entrada més diferent. Alguna proposta més lúdica i un recull de les imatges que m'hàgeu fet arribar durant la setmana.

Aquesta entrada bé amb una sorpresa extra i és que faltava una persona per enviar-vos un vídeo i parlar amb vosaltres. La Montserrat que també pensa molt en vosaltres us ha fet un petit vídeo per saludar-vos. Us el deixo a continuació.



Us ha agradat? Estaven bones les mones? Molts de vosaltres heu compartit amb mi les fotografies de les vostres mones així que a continuació us deixo les imatges que m'heu fet arribar. Quines cares de felicitat.













També us deixo un recull de fotografies vostres fent diferents activitats a casa. Aquesta setmana heu enviat moltíssimes, moltes gràcies. No posaré encara les del concurs de fotografia geomètrica perquè hi ha molts que no m'heu enviat uns dono uns dies més de marge i la setmana que ve ja el tancarem i direm quina ha sigut la imatge guanyadora. Animeu-vos tots els que no heu participat encara.






































La proposta d'aquest divendres és fàcil i la podeu fer amb materials reciclats que tingueu per casa. La idea és fer un peix amb paper que tingui volum. Jo també m'animaré a fer els meus i divendres que ve compartiré tots els que m'hagueu enviat. Aquí us deixo alguna idea treta de Pinterest. Ja estic desitjant veure els vostres peixos de colors.








Per últim recordar-vos que vam quedar que entre el divendres i dilluns al matí podeu fer-me arribar les feines de la setmana al meu correu de la manera que millor us vagi.

Com sempre dir-vos que US TROBO MOLT A FALTAR. Que espero que totes les vostres famílies estiguin bé i que us envio molts petons i abraçades.