TANQUEM LA SETMANA 22/05/2020

Hola Gregal!!

Acabem una setmana més de treballar a distància. Plena de noves aventures, nous aprenentatges i bons moments.


Us felicito a tots per seguir treballant motivats i amb aquestes ganes d'aprendre. 

Tots plegats us esteu adaptant molt bé a les circumstàncies i comenceu a ser uns experts i expertes a l'hora de dominar l'ordinador a les connexions de classe. 

Poder veure'ns en aquests espais per compartir les vostres novetats, xerrar i fer petites activitats, és genial. 

Com cada divendres, us deixo diferents imatges que m'heu fet arribar i us proposo el repte d'aquest cap de setmana.


La Nina i la Irene ens fan arribar algunes imatges jugant amb les ombres.




Molts de vosaltres us heu animat a fer el repte del collage de la setmana passada del paper de diari. M'encanten tots, teniu molta imaginació.














 

La Martina, L'Eero, l'Aitana, l'Álvaro i la Nina ens han fet arribar algunes imatges gaudint de l'aire lliure i la família. Moltes gràcies, nois. 










La Nina i el Martí estàn fets tots uns cuiners. Quina bona pinta té tot!! 










La Nina també us vol ensenyar el seu pastís d'aniversari.


Les manualitats us encanten. Mireu el Jan, el Jonay i la Nina que artistes.






El Víctor us vol ensenyar el seu hortet. És preciós, aviat podràs collir els primers fruits.


La Irene, la Joina i el Jonay passen bones estones jugant en família. Moments i somriures per guardar a la memòria.












El Jan, el Martí, la Joina i l'Álvaro ja han començat a fer el dibuix de la flor. Us ha quedat genial nois!














Per últim la Nina us fa arribar un repte. A veure qui s'anima.


I després de fer un repàs per totes les vostres imatges us vull fer arribar la meva proposta pel cap de setmana.
Fa uns dies el meu nebot Nil em va enviar un mandala fet amb els seus objectes preferits. I quan vaig veure la idea vaig pensar en vosaltres.
El repte consisteix a fer amb diferents objectes un mandala. Els objectes que vosaltres vulgueu. De la natura si voleu i podeu o objectes de casa. Per animar-vos i donar-vos alguna idea us deixo el meu mandala i també el seu.



I aquí teniu algunes idees de Pinterest. 





Espero que us animeu a fer-ho i que m'envieu les imatges. I sobretot després de fer la fotografia que ningú s'oblidi de recollir.


Us trobo moltíssim a faltar, ens veiem als espais de comunicació. 

Mireia