COMENÇA EL CAP DE SETMANA.15/05/2020

Hola Gregal,

Un divendres més ens trobem per acomiadar plegats la setmana i fer una valoració de les activitats d'aquests dies.

Com sempre us he de felicitar per les connexions de la setmana. Sou fantàstics! Us engresqueu amb tot, xerraires i participatius a classe. Dona gust fer les coses així de bé.

Aquesta setmana m'han ajudat a preparar l'activitat d'expressió oral l'Eloi i l'Ariadna. Gràcies a la seva ajuda hem pogut conèixer a Degas i Sorolla. Quasi res, eh?

Quan parlem dels quadres i imaginem títols o situacions sempre em deixeu amb la boca oberta. Teniu una imaginació que ja voldria jo per mi. Ja sabeu que la imaginació i la creativitat cal cuidar-la i treballar-la, de grans us serà molt útil per afrontar la vida i resoldre problemes.

Com ja va sent costum cada divendres, m'agradaria proposar-vos una activitat diferent per al cap de setmana. Ja sabeu el que m'agrada la plàstica així que no podria ser d'una altra temàtica.

Com que tots sabem que encara estem confinats i que els materials molt especials són difícils de tenir per casa us proposo fer una composició amb dues coses que segur que tothom té per casa: paper de diari i pega.

Mireu, us deixo algunes idees que he trobat a Pinterest. Però deixeu volar la vostra imaginació i a veure què surt.










Tinc algunes imatges per compartir amb tots. M'encanta que m'envieu les vostres fotografies per compartir-les amb els vostres companys. És igual l'activitat que estigueu fent, la gràcia és poder compartir moments plegats. Segur que feu moltíssimes coses al dia i que els vostres pares us estan fent moltes fotografies. És una bona manera d'estar més a prop els uns dels altres.

Mireu les d'aquesta setmana.































Pel que fa als pares si hi ha alguna cosa que us angoixi o voleu parlar de com estan portant els nens aquesta situació no dubteu a escriure'm un correu i quedem per parlar-ne. Ja sabeu que també estem aquí per aquestes coses.

Com sempre dir-vos que US TROBO MOLT A FALTAR, que espero que totes les vostres famílies estiguin bé i que us envio molts petons i abraçades.

Mireia