VOSALTRES SOU ELS PROTAGONISTES 1/04/2020

Bon dia,  nois i noies,

En aquesta entrada trobareu dos vídeos i cap feina concreta, ahir ja vam deixar bastants tasques per uns quants dies.

Avui us vull ensenyar una cosa que podeu provar a casa i fer-ho servir per enviar algun familiar o amic per enviar-li un missatge afectuós. Espero que us agradi i us animeu a fer-ho.





Com bé diu el títol de l'entrada avui vosaltres sou els protagonistes. En aquesta entrada us faig arribar el vídeo que hem muntat amb tots els vostres balls. Cada dia em deixeu més parada dels artistes que tinc a la classe. La vostra alegria és contagiosa i és la millor medicina per aquests dies tan difícils.

Aquest vídeo és més extens i sortiu més que al que està penjat a les xarxes socials des d'ahir. Fins i tot  jo m'he animat a ballar. 



Espero que us hagi agradat. A mi m'ha animat molt i ja l'he vist unes quantes vegades.
Si algú de vosaltres no ha arribat a temps o vol fer-ho, m'ho pot enviar i el veurem plegats quan tornem a l'escola.

Van arribant més imatges dels vostres dibuixos i berenars, mireu que macos.














MOLTS PETONS

Mireia