TOT TÉ UNA PART POSITIVA 30/03/2020


Hola nois,


Comencem una nova setmana i l'encetem amb un nou vídeo per vosaltres. Us vull fer pensar, i per això ús llegeixo un petit text que crec que us pot ajudar en aquests dies. A més a més us proposo un nou repte. Aquest cop culinari, us animeu?








Com ja heu escoltat, estaré esperant les vostres fotografies fent de cuiners o provant aquests berenars originals i saludables.

Com us explico al vídeo la Montserrat ha preparat un recull de receptes i una feineta de matemàtiques sobre cuina. Estigueu ben atents.


LLENGUA I MATEMÀTIQUES 


Hola nenes i nens com esteu? Per celebrar que ja hem arribat el dilluns, aquí teniu una recepta per llepar-vos els dits!!! 



I mentre teniu al forn el pastis de xocolata podeu mirar aquest vídeo que us donarà més idees: 



Bon profit!


Animeu-vos i feu fotos, ens les podeu enviar per posar-les al blog i podrem fer un mural ben bonic quan tornem a la classe. 


I per acabar amb les coses de cuina aquí teniu un problema que si el feu, ja tindreu els ingredients necessaris per convidar a berenar els amics quan arribi el bon temps.



Aquí us deixo tots els pandas que m'heu fet arribar. Sou molt artistes tots són molt bonics. 

















EDUCACIÓ FÍSICA 

Per no perdre el ritme i moure el cos  una miqueta la Marta us proposa aquests jocs.

Us animem a que us mogueu cada dia una estoneta, per això avui us adjunto una sèrie de jocs (molts d'ells ja els coneixeu) per a que pugueu fer a casa.



  • Terra, mar i aire: Terra ( ens quedem al mateix lloc on som ) Mar ( saltem a l’altra banda d’on som ) Aire saltem amunt i piquem de mans.
  • Saimon says: Les coses que digui en Simó les haurem de fer...per exemple...Simó Simó diu que saltem ( haurem de saltar ) però si diu...Diu que saltem ( com que no ho ha dit el Simón no ho hem de fer ).
    Podem utilitzar algunes expressions en anglès com: walk, jump, roll, dance, stand up, sit down. 
  • Fet i amagarUn la para i els altres s’amaguen amb l’objectiu de no ser descoberts. 
  • Qui és qui?Amb els ulls tapats haurem d’esbrinar qui és qui.
  • 1, 2,3 pica paretAvancem lentament i quan el que para es gira després de pica 1,2 3 pica paret, ens quedem congelats com a estàtues. Si ens descobreix movent-nos, hem de tornar a començar des de l’inici
  • Dibuixem a l’esquena i endevinem.
  • El semàforSi el semàfor està en verd podem caminar, si està en vermell ens quedem quiets i si està en groc ens desplacem ràpidament.
  • Estàtues musicalsmentre soni la música ballarem. Quan pari ens quedarem congelats com a estàtues


Per acabar només tornar a dir-vos que us trobo a faltar i que m'encanta rebre els vostres emails amb fotografies i feines. Molts petons i fins la propera. 

Mireia